Festivalul “Classics for Pleasure” s-a desfăşurat în perioada 11-14 august la Sibiu în Piaţa Mare, Sala Thalia şi Biserica Ursulinelor. Ediţia de anul acesta, intitulată “Special Edition” datorită complexităţii şi calităţii evenimentelor a cuprins 7 concerte de muzică clasică şi 1 expoziţie de pictură intitulată “Suvenir de Sibiu” care a cuprins mai mult de 50 de opere ale unor importanţi artişti români. “Classics for Pleasure – Special Edition” a reunit peste 400 de artişti, 15 solişti atât români cât şi străini, 6 orchestre şi 6 pictori.

Peste 500.000 de persoane au fost informate despre programul festivalului prin intermediul campaniei de publicitate care s-a desfăşurat la nivel naţional. În urma campaniei în mediul online, au apărut peste 60 de articole despre “Classics for Pleasure – Special Edition”, iar 5 ziare de distribuţie locală şi naţională au informat publicul despre programul festivalului. Campania a cuprins şi 42 de spoturi video pe un post naţional de televiziune şi 104 spoturi audio la 2 posturi naţionale de radio. Campania de promovare outdoor a cuprins afişaj pe toţi cilindrii din Sibiu, backlight-uri outdoor, amplasarea unui cub şi a 4 steaguri în Piaţa Mare.

În ciuda ploii şi a temperaturilor neobişnuit de mici, peste 8.000 de persoane au participat direct la activităţile festivalului şi peste 11.000 au vizualizat festivalul în direct pe site.

Vizualizările online sunt dovada clară a importanţei internaţionale pe care festivalul a reuşit să şi-o construiască de-a lungul timpului. Concertele au fost vizionate în 98 de ţări, pe 5 continente. România a avut cele mai multe vizualizări iar pe urmatoarele locuri se situează Polonia, Statele Unite ale Americii, Germania, Franţa, Marea Britanie şi Italia. În topul primelor 25 de ţări care au vizualizat concertele se regăsesc pe lângă ţările Europene şi ţări mai îndepărtate precum Australia, Noua Zeelanda, Canada, Israel, Brazilia, Taiwan şi Africa de Sud.

Foto Classics for Pleasure – Special Edition

sibiu-2016_24

suvenir-sibiu